Zarządzenie Nr O.41.2022 Wójta Gminy Iwanowice w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Samorządowego Przedszkola „Słoneczne” w Iwanowicach z filią w Sieciechowicach

Zarządzenia

Zarządzenie Nr O.41.2022 Wójta Gminy Iwanowice w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Samorządowego Przedszkola „Słoneczne” w Iwanowicach z filią w Sieciechowicach

ZARZĄDZENIE NR O.41.2022 WÓJTA GMINY IWANOWICE  z dnia 7 kwietnia 2022 r.

w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Samorządowego Przedszkola „Słoneczne” w Iwanowicach z filią w Sieciechowicach, ul. Jana Pawła II 3, 32-095 Iwanowice Włościańskie

Na podstawie art. 63 ust. 1 i 10 w zw. z art. 29 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 14 grudnia 2016 roku Prawo oświatowe (Dz.U. z 2021 r. poz. 1082), art. 30 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559) oraz Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej  lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej
(Dz. U z 2021 r., poz. 1428) oraz na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz.U. z 2021 r. , poz. 1449) zarządzam, co następuje:

§ 1

  1. Ogłaszam konkurs na stanowisko dyrektora
  2. Treść ogłoszenia o konkursie stanowi załącznik do niniejszego Zarządzenia.

§ 2

Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana odrębnym zarządzeniem Wójta Gminy Iwanowice.

§ 3

Komisja działa zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej  lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U z 2021 r., poz. 1428).

§ 4

Informacje o ogłoszeniu konkursu zamieszcza się na stronie internetowej Urzędu Gminy Iwanowice i tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Iwanowice.

§ 5

Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załącznik do Zarządzenia Nr O.41..2022 Wójta Gminy Iwanowie z dnia 7 kwietnia 2022 r.

WÓJT GMINY IWANOWICE OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO DYREKTORA SAMORZĄDOWEGO PRZEDSZKOLA „SŁONECZNE” IWANOWICACH WRAZ Z FILIĄ W SIECIECHOWICACH.

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania wynikające z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 roku w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze
w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2021 r., poz. 1449)

1. Organ prowadzący: Gmina Iwanowice

2. Nazwa i adres przedszkola, którego konkurs dotyczy:  Samorządowe Przedszkole „Słoneczne” w Iwanowicach wraz z filią w Sieciechowicach, ul. Jana Pawła II 3, 32-095 Iwanowice Włościańskie, powiat krakowski, województwo małopolskie.

3. Wymagane dokumenty

Określone na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 roku
w sprawie  regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej  lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U z 2021 r., poz. 1428),

Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać następujące dokumenty:

1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju publicznego przedszkola;

2. życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:

– stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela albo

– stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego, albo

– stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,

3. oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:

– imię (imiona) i nazwisko;

– datę i miejsce urodzenia;

– miejsce zamieszkania (adres do korespondencji),

4. poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt. 2: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia

5. poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;

6. w przypadku cudzoziemca – poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie:

– dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r. poz. 672), lub

– dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub

– dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego,

7. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;

8. oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;

9. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

10. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych
z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy
z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289);

11. oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i ust. 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2021, poz. 1633) – w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem
1 sierpnia 1972 r.

12. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela;

13. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;

14. w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego – oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. 2021 r. poz. 1762) lub karą dyscyplinarną,
o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2022 r. poz. 574), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 z późn. Zm.);

15. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta w pełni z praw publicznych;

Na żądanie organu prowadzącego kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 3.

4Informacje o sposobie i terminie składania ofert.

  1. Oferty do konkursu na stanowisko dyrektora Samorządowego Przedszkola „Słoneczne”  w Iwanowicach wraz z filią w Sieciechowicach należy składać w zamkniętych kopertach wraz z podanym adresem zwrotnym  i dopiskiem „Konkurs na stanowisko dyrektora Samorządowego Przedszkola „Słoneczne” w Iwanowicach wraz z filią
    w Sieciechowicach”, do dnia 25 kwietnia 2022 roku do godz. 12:00, na adres: Urząd Gminy
    w Iwanowicach,  ul. Ojcowska 11, 32-095 Iwanowice Włościańskie (dziennik podawczy). Aplikacje, które wpłyną po upływie w/w. terminu nie będą rozpatrywane.
  2. Dopuszcza się składanie ofert w postaci elektronicznej. W tym przypadku oferta powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załącznik do oferty. Oferty należy składać w terminie podanym w treści ogłoszenia.
  3. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Iwanowice odrębnym zarządzeniem.

6. Informacje o sposobie powiadamiania kandydatów.

 O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowań konkursowych kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

KLAZULA INFORMACYJN A DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH DLA KANDYDATÓW NA STANOWISKO DYREKTORA PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA, PUBLICZNEJ SZKOŁY PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ IWANOWICE

Wójt Gminy Iwanowice stosując przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 945/46/WE, dalej: „RODO”, podaje zgodnie z art. 13 RODO informację dotyczącą przetwarzania Pana/Pani danych osobowych.

Dane kontaktowe administratora danych osobowych.

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Urząd Gminy Iwanowice z siedzibą ul. Ojcowska 11, 32-095 Iwanowice Włościańskie reprezentowany przez Wójta Gminy Iwanowice.
  2. Z inspektorem ochrony danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres iodo@iwanowice.pl lub listownie poprzez wysłanie listu na podany powyżej adres administratora danych, umieszczając dopisek „Do Inspektora ochrony danych”.

Cele i podstawa prawna przetwarzania Pana/Pani danych osobowych

  1. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu wyboru kandydata na stanowisko dyrektora Samorządowego Przedszkola „Słoneczne” w Iwanowicach wraz z filią
    w Sieciechowicach, na które Pan/Pani aplikuje – na podstawie art. 6 ust 1 lit. a RODO oraz zgodnie z przepisami ustawyz dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. poz. 1082)

Odbiorcy Pana/Pani danych osobowych

  1. Pana/Pani dane osobowe mogą zostać ujawnione innym podmiotom wyłącznie na podstawie przepisów prawa, dotyczy to m.in. informacji o wyniku konkursu, która jest upowszechniana na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Iwanowice oraz opublikowana na BIP Gminy Iwanowice.
  2. Pana/Pani dane osobowe przekazywane są podmiotom przewarzającym dane osobowe
    w imieniu administratora na podstawie odpowiednich przepisów prawa i zawartych umów (m.in. medycyna pracy, dostawców programów i usług informatycznych).
  3. Organom władzy publicznej lub uprawnionym podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających na zlecenie władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.

Okres przechowywania Pana/Pani danych osobowych.

  1. Pana/Pani dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego zostały zgromadzone, a po opływie tego okresu przez okres w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  2. W przypadku nawiązania z Panem/Panią stosunku pracy, Pana/Pani dane osobowe będą dalej przetwarzane jako dane osobowe pracownika wybranej placówki oświatowej, a po rozwiązaniu stosunku pracy będą przechowywane przez okres archiwizacji ustalony
    w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych.

Przekazywanie danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Nie dotyczy.

Pana/Pani prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych.

Przysługują Panu/Pani następujące prawa związanie z przetwarzaniem danych osobowych:

  1. Prawo dostępu do Pana/Pani danych osobowych
  2. Prawo żądania sprostowania Pana/Pani danych osobowych
  3. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
  4. Prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych- jeżeli podstawą ich przetwarzania nie jest obowiązek prawny.
  5. Prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pana/Pani danych osobowych

Obowiązek podania danych.

  1. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałymzakresie jest dobrowolne.

Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Nie dotyczy.

Poprzedni Zarządzenie nr O.37.2022 Wójta Gminy Iwanowice z dnia 6 kwietnia 2022 roku w sprawie ogłoszenia konkursu ofert na realizacje zadania publicznego z zakresu zdrowia publicznego w 2022 roku.
Godziny Urzędowania:

Pn: 8:00  – 17:00 
Wt – Czw: 8:00  – 16:00 
Pt: 8:00  – 15:00 

 

Media społecznościowe:

Numer konta bankowego:

17 8614 0001 0020 0000 1720 0034

Kontakt

Gmina Iwanowice,
ul. Ojcowska 11,

32-095 Iwanowice Włościańskie

woj. małopolskie, Polska

Adres skrzynki ePUAP

/906q6gbxwt/skrytka

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.

 
Ustawienia ciasteczek
Wyrażam zgodę
Nie wyrażam zgody
Polityka prywatności
Polityka prywatności
Nazwa ciasteczka WŁ/WYŁ

Polityka prywatności 

1. Informacje ogólne.

  1. Operatorem Serwisu  www.iwanowice.pl jest Urząd Gminy Iwanowice, 32-095 Iwanowice, Iwanowice Włościańskie, ul. Ojcowska 11, NIP: 682-16-34-453,
  2. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
    1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.
    2. Poprzez zapisywanie  w  urządzeniach  końcowych  plików  cookie  (tzw. "ciasteczek").
    3. Poprzez gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego CETI s. c. ul. Pilotów 21/1, 31-456 Kraków, NIP: 958 16 07 285.

2. Informacje w formularzach. 

  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.
  2. Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP,)
  3. Dane z formularzy nie są udostępniane podmiotom trzecim bez zgody Administratora Danych Osobowych
  4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu informacyjnego.

3. Informacja o plikach cookies. 

  1. Serwis korzysta z plików cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Operator hostingowy.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    1. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    2. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
    3. określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie – dział Ustawienia – sekcja Prywatność. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu mogą być wykorzystywane również przez współpracujących z Operatorem reklamodawców, partnerów oraz przez zewnętrzne programy instalowane w postaci tzw. wtyczek – np. wtyczki społecznościowe serwisu Facebook.com lub innych.
  9. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics
  10. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
  11. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

4. Logi serwera. 

  1. Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
  2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
    1. czas nadejścia zapytania,
    2. czas wysłania odpowiedzi,
    3. nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
    4. informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
    5. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku, gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
    6. informacje o przeglądarce użytkownika,
    7. Informacje o adresie IP.
  3. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.
  4. Dane powyższe nie są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.
  5. Zebrane logi są przechowywane przez czas określony – 3 miesiące i służą jako materiał pomocniczy wykorzystywany do administrowania serwisem. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do Administrowania serwerem.

5. Udostępnienie danych. 

  1. Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie za zgodą Administratora Danych Osobowych lub osób których te dane dotyczą, jeśli zachodzi podejrzenie przestępstwa.
  2. Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby lub Administratora Danych Osobowych.
  3. Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.
 

6. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę? 

  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
  2. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy najpopularniejszych przeglądarek internetowych / systemów tę, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:
Zapisz ustawienia
Ustawienia ciasteczek